تعامل شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدمت‌رسان خوزستان در نهضت ملی مسکن

صدا و سیما جمعه 28 فروردین 1405 - 23:27
نشست پایش عملکرد معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با هدف برنامه‌ریزی برای بررسی و زمان‌بندی کارهای لازم برای طرح‌های مسکن استان در سال ۱۴۰۵ برگزار شد.

*** تعامل شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان در طرح‌های نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نشست بررسی، تحلیل و تبیین برنامه اجرایی سال گذشته و بررسی و تشریح برنامه‌های امسال معاونت مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان با حضور روح‌الله عمادی، مدیرکل، مجید سعید دریس‌زاده، معاون مسکن و ساختمان و رؤسا و کارشناسان اداره‌های زیرمجموعه این معاونت برگزار شد.

در این نشست، برنامه‌های اجرایی سال ۱۴۰۴ بررسی و شاخص‌های عملکردی معاونت مسکن و ساختمان برای سال ۱۴۰۵ به‌روزرسانی و برنامه‌های پیشنهادی ارائه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در این نشست با تأکید بر لزوم تعامل با شهرداری‌ها و دستگاه های خدمت‌رسان برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن، گفت: برای تأمین مسکن مردم، همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند تا یکی از دغدغه های مردم رفع شود.

روح الله عمادی، همچنین بر پیگیری نواقص طرح‌های مسکن مهر، رفع مشکل‌های زیرساختی و روبنایی و تسهیل روند بهره‌برداری از این واحدها تأکید کرد.

وی اظهار داشت: اولویت امسال معاونت مسکن و ساختمان، به پایان رساندن طرح های نیمه‌تمام، تکمیل کارهای باقی‌مانده و سرعت در روند اجرای طرح‌ها است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.