واشنگتن‌پست فاش کرد/ ۵ نفتکش خالی در سایه محاصره دریایی آمریکا وارد بنادر ایران شدند

اقتصادنیوز جمعه 28 فروردین 1405 - 23:42
اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی در گزارشی با استناد به تصاویر ماهواره‌ای، از ورود چندین نفتکش‌ خالی به بنادر ایران برای بارگیری محموله‌های نفتی خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شبکه المیادین گزارش داد که روزنامه واشنگتن‌پست فاش کرد که طی روزهای اخیر، ۵ نفتکش خالی وارد بنادر نفتی ایران در خلیج فارس شده و روند بارگیری میلیون‌ها بشکه نفت را آغاز کرده‌اند.

این روزنامه تأکید کرد که ورود این ۵ نفتکش به بنادر ایران در سایه «محاصره دریایی آمریکا» علیه صادرات نفت تهران صورت گرفته است.

واشنگتن پست نوشت که تصاویر ماهواره ای، ورود این نفتکش ها را تأیید می کنند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.