تامین فولاد خودروسازان از طریق واردات

دنیای اقتصاد شنبه 29 فروردین 1405 - 00:02
ایسنا: به گفته دبیر انجمن خودروسازان ایران، بسته حمایتی جدید برای خودروسازان در حال تدوین است و انجمن خودروسازان نیز ۲۰ بند پیشنهادی برای این بسته حمایتی به وزارت صمت ارائه داده است تا در شرایط فعلی مشکلات صنعت خودرو به شکل مطلوب‌تری برطرف شود. احمد نعمت بخش در رابطه با اقدامات حاکمیتی-دولتی در دست اقدام برای حمایت از صنایع خودروسازی در شرایط فعلی گفت: براساس آخرین شنیده‌ها، بسته حمایتی خودروسازان در دست تهیه است و ما نیز در انجمن خودروسازان با ارسال یک نامه، پیشنهادهایی به معاونت برنامه‌ریزی وزارت صمت ارسال کردیم که شامل ۲۰ بند پیشنهادی می‌شود، تقاضا کردیم که ۲۰ بند مربوطه به بسته حمایتی مذکور اضافه شود تا بتوانیم مشکلات صنعت خودرو را به نحو مناسب‌تری برطرف کنیم. وی افزود: شرکت‌های خودروساز نیز از هفته جاری تولیدات خود را به روال سابق بازگردانده‌اند و در طرف دیگر طی جلساتی که میان خودروسازان و صنایع فولادی (فولاد‌مبارکه) برگزار شده مقرر شده با استفاده از ذخایر موجود ورق‌های فولادی مورد نیاز خودروسازان برای ماه‌های آینده تامین شود و باقی نیاز از طریق واردات جبران و تامین شود.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.