جنایت دیگری از صهیونیست ها؛ انهدام خانه‌های آوارگان در جنوب لبنان

صدا و سیما شنبه 29 فروردین 1405 - 04:32
شبکه الجزیره گزارش داد: رژیم اسرائیل برای جلوگیری از بازگشت لبنانی ها، خانه‌ها را در جنوب لبنان منفجر می‌کند.

جنایت دیگری از صهیونیست ها؛ انهدام خانه‌های آوارگان در جنوب لبنان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از وبگاه شبکه الجزیره، به رغم آتش‌بس، چندین رسانه لبنانی گزارش داده‌اند نظامیان رژیم صهیونیستی در حال منفجر کردن خانه‌ها در شهر‌های مرزی در جنوب لبنان هستند که همچنان تحت اشغال دارند.

مقامات رژیم اشغالگر آشکارا گفته‌اند که قصد دارند شهر‌های لبنان را نابود کنند تا از بازگشت ساکنان به آنها جلوگیری کنند. این همان شیوه‌ای است که در غزه به کار بردند و گروه‌های حقوق بشری، آن را پاکسازی قومی دانسته‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.