توضیحات سردار طلایی نیک درباره بازگشایی تنگه هرمز

اقتصادنیوز شنبه 29 فروردین 1405 - 07:16
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت دفاع گفت: وضعیت اعلام‌شده در تنگۀ هرمز موقتی بوده و در صورت فشار بر برادران و خواهران لبنانی، شرایط به وضعیت پیشین باز خواهد گشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سردار طلائی نیک، سخنگوی وزارت دفاع گفت: تنگۀ هرمز فقط در وضعیت آتش‌بس و به صورت محدود، با این شرط که شناورهای نظامی و مرتبط با نیروهای متخاصم حق عبور از تنگۀ هرمز را ندارند، باز است.

سردار طلائی نیک گفت: تنگۀ هرمز فقط در وضعیت آتش‌بس و به صورت مشروط باز است.

وی افزود: وضعیت اعلام‌شده در تنگۀ هرمز موقتی بوده و در صورت فشار بر برادران و خواهران لبنانی، شرایط به وضعیت پیشین باز خواهد گشت.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.