ادعای بازداشت دو نظامی صهیونیست به اتهام جاسوسی برای ایران

مشرق نیوز شنبه 29 فروردین 1405 - 07:53
رژیم صهیونیستی مدعی شد که ۲ نظامی صهیونیست را به اتهام جاسوسی برای ایران بازداشت کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، شبکه ۱۵ رژیم اسرائیل اعلام کرد که که دو نظامی اسرائیلی را به اتهام جاسوسی برای ایران بازداشت کرده است.

این شبکه به نقل از منابع خود ادعا کرد: دو سرباز وظیفه در ارتش اسرائیل به اتهام جاسوسی بلند مدت برای منافع ایران بازداشت شدند.

این شبکه به ماهیت و محل سکونت این دو فرد بازداشت شده هیچ اشاره‌ای نکرده است.

صرف‌نظر از صحت و سقم این گونه اخبار و ادعاها که اغلب از سوی منابع رسمی رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود، به نظر می‌رسد که این گونه اقدامات، تلاشی ناکام از سوی تل‌آویو برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های میدانی در دو جبهه نوار غزه و به‌ویژه جنوب لبنان است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.