روسیه: ناتو دنبال افزایش حضور در مناطق بالتیک و اسکاندیناوی است

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 09:00
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) دنبال تقویت حضور نظامی در منطقه بالتیک و کشورهای اسکاندیناوی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، الکساندر گروشکو معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: ناتو در حال حاضر به‌طور فعال به دنبال افزایش توان رزمی خود و گسترش حضورش در مناطق جغرافیایی کلیدی در منطقه بالتیک و کشورهای اسکاندیناوی است.

وی افزود: ناتو منطقه بالتیک و کشورهای اسکاندیناوی را محتمل‌ترین منطقه برای رویارویی با روسیه می‌داند.

روابط اعضای ناتو و روسیه از زمان شروع جنگ اوکراین به تیرگی گرایید. باوجود تلاش واشنگتن برای میانجی گری بین کی‌یف و مسکو، جنگ در اوکراین ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.