ایران همچنان از تنگه عوارض می‌گیرد؛ وال استریت ژورنال خبر داد

همشهری آنلاین شنبه 29 فروردین 1405 - 09:40
وال استریت ژورنال نوشت: ایران به میانجیگران گفته است که همچنان تعداد کشتی‌های مجاز به عبور از تنگه هرمز را محدود خواهد کرد و برای مدت باقی‌مانده از آتش‌بس عوارض دریافت خواهد کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین،برخلاف ادعاهای دروغین ترامپ مبنی بر باز شدن تنگه هرمز، فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران این ادعا را رد کرده است و در همین رابطه وال استریت ژورنال در گزارشی آورده است:

ایران همچنان از تنگه عوارض می گیرد.

ایران به میانجیگران گفته است که همچنان تعداد کشتی‌های مجاز به عبور از تنگه هرمز را محدود خواهد کرد و برای مدت باقی‌مانده از آتش‌بس عوارض دریافت خواهد کرد.
 

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.