بیانیه ارتش پاکستان پس از پایان سفر ۳ روزه عاصم منیر به تهران

خبرآنلاین شنبه 29 فروردین 1405 - 10:07
ارتش پاکستان پس از پایان سفر ۳ روزه فرمانده ارتش به ایران بیانیه‌ای منتشر کرد.

 در بیانیه‌ای که روابط عمومی ارتش پاکستان روز شنبه منتشر کرد، آمده است فیلد مارشال سید عاصم منیر، رئیس نیروهای دفاعی و فرمانده ارتش این کشور، در جریان سفر خود به جمهوری اسلامی ایران با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور دیدار کرد. 

بنا به روایت تسنیم؛ او همچنین در نشست‌های جداگانه‌ای با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه و سرلشکر علی عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت‌وگو داشت.

در این بیانیه تأکید شده است که این سفر نشان‌دهنده اراده جدی پاکستان برای کمک به حل‌وفصل مسالمت‌آمیز مناقشات در خاورمیانه و نیز تقویت صلح، ثبات و رفاه در منطقه است.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.