بیانیه ارتش پاکستان درباره سفر عاصم منیر به ایران/ بیانگر عزم راسخ ما برای کمک به پایان مناقشه خاورمیانه است

اقتصادنیوز شنبه 29 فروردین 1405 - 10:58
اقتصادنیوز: روابط عمومی ارتش پاکستان دقایقی قبل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سفر ۳ روزه فیلد مارشال سید عاصم منیر به همراه سید محسن نقوی وزیر کشور پاکستان به تهران به پایان رسید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در بیانیه ارتش پاکستان آمده است:

فرمانده ارتش در طول این سفر با دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران دیدار کرد و جلسات جداگانه‌ای با محمد باقر قالیباف رئیس مجلس، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه و سرلشکر علی عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء برگزار کرد. مباحث بر استقرار صلح پایدار در منطقه با تأکید ویژه بر فضای امنیتی در حال تحول منطقه، تعاملات مستمر دیپلماتیک و اقدامات مشترک با هدف ارتقای صلح و ثبات پایدار در منطقه متمرکز بود.

فیلد مارشال عاصم منیر بر لزوم گفت‌وگو، کاهش تنش و حل مسالمت‌آمیز مسائل معوقه از طریق تعاملات دیپلماتیک پایدار تاکید کرد.

رئیس نیروهای دفاعی پاکستان در ادامه از مهمان‌نوازی گرم رهبری و ملت ایران عمیقاً قدردانی کرد. وی همچنین مراتب احترام و بهترین آرزوهای صمیمانه رئیس جمهور، نخست وزیر و مردم پاکستان را به رهبری ایران ابلاغ کرد و بر تمایل کشورش برای تقویت بیشتر روابط تاریخی و برادرانه بین ایران و پاکستان تاکید نمود.

ارتش پاکستان در پایان این بیانیه آورده است: این بازدید نشان دهنده عزم راسخ پاکستان برای تسهیل حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه خاورمیانه و ارتقای صلح، ثبات و رفاه در منطقه است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.