وزیر امور اقتصادی و دارایی از برنامه دولت برای نوسازی صنایع آسیب دیده از جنگ تحمیلی سوم خبر داد.
سید علی مدنی زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما گفت: در برنامه نوسازی واحدهای صنعتی آسیب دیده ، از فن آوری و یا خطوط تولید جدید به جای فن آوری های قبل استفاده خواهد شد و حتی جانمایی جدید برای صنایع آسیب دیده مبتنی بر ملاحظات زیست محیطی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: تصمیمات حمایتی هم در دولت برای دیگر واحدهای تولیدی و صنعتی که با مشکل تقاضا یا زنجیره تولید روبرو شده اند، در دست اجراست.
وزیر اقتصاد اضافه کرد: دوره پسا جنگ، دوره نوسازی اقتصادی است و بسته های حمایتی مانند بسته اخیر برای کارگاههای زیر ۵۰ نفر در نطر گرفته شده است.
مدنی زاده تصریح کرد: همانگونه که مردم با حضور پرشور در میادین و خیابانها پای کار آمده اند، بی شک سربازان اقتصادی هم در عرصه اقتصادی به مسئولیت خطیر خود عمل خواهند کرد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.