انتقاد بی پرده زیدآبادی از تندروها/ چرا نمی‌توان به آن‌ها فهماند که جایگزین دیپلماسی، جنگ است و جنگ جز فلاکت به دنبال ندارد؟

اقتصادنیوز شنبه 29 فروردین 1405 - 12:23
اقتصادنیوز: زیدآبادی در مطلبی نوشت: چرا نمی‌توان به تندروهای داخلی فهماند که جایگزین دیپلماسی، جنگ است و جنگ نیز جز کشتار و ویرانگری و آوارگی و فلاکت به دنبال ندارد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، احمد زیدآبادی، فعال سیاسی و روزنامه نگار نوشت:

 چرا نمی‌توان به براندازان فهماند که در این شرایط تاریخی براندازی در ایران به نظم تازه منجر نمی‌شود و پیامد آن، جز هرج و مرج و ناامنی و جنگ داخلی بی‌پایان نخواهد بود؟

 همینطور چرا نمی‌توان به تندروهای داخلی فهماند که جایگزین دیپلماسی، جنگ است و جنگ نیز جز کشتار و ویرانگری و آوارگی و فلاکت به دنبال ندارد؟

 واقعاً چرا این دو واقعیت عریان و آشکار را به این دو جماعت متضاد که نوبه به نوبه فعال می‌شوند و با بحران‌آفرینی، در مسیر اصلاح و تحول و ثبات و توسعهٔ کشور مانع ایجاد می‌کنند، نمی‌توان تفهیم کرد؟

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.