اختصاص اعتبار برای تکمیل وتوسعه زیرساخت‌های ندامتگاه‌های اردبیل

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 12:59
اردبیل- فرماندار اردبیل از اختصاص اعتبار برای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های ندامتگاه‌ها و زندان‌های اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد قلندری اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده، تأمین خودروی عملیاتی و پشتیبانی برای ندامتگاه و زندان اردبیل در دستور کار قرار گرفته و مراحل اجرایی آن آغاز شده است.

وی افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در زندان‌ها و برنامه ریزی برای راه‌اندازی پایگاه سلامت در مجموعه‌های ندامتی شهرستان تداوم می یابد.

فرماندار اردبیل حضور منظم مشاوران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، روان‌شناسی و اجتماعی را از برنامه‌های مهم مدیریت زندان‌ها عنوان کرد وبر اجرای این امر به طور مستمرتاکید کرد

وی اجرای مستمر برنامه‌های ورزشی و ایجاد فضاهای مناسب برای فعالیت‌های ورزشی زندانیان را از محورهای حمایتی برشمرد و بر پیگیری مطالبات و نیازهای حوزه زندان‌های شهرستان تأکید کرد.

قلندری با اشاره به اهمیت حفظ کرامت انسانی، گفت: حفظ شأن و کرامت زندانیان و ارائه خدمات مناسب رفاهی، بهداشتی و فرهنگی یکی از اولویت‌های اصلی ماست واین اقدامات با هدف ارتقای زیرساخت‌ها و بهبود شرایط نگهداری در ندامتگاه‌های استان اردبیل صورت می‌گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.