تداوم نقض آتش بس از سوی تل آویو؛ شلیک چند گلوله توپ از سوی اشغالگران

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 15:04
منابع خبری از تداوم نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی و حملات توپخانه ای این رژیم به جنوب لبنان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره از نقض آتش بس لبنان از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس این گزارش، توپخانه ارتش رژیم صهونیستی چند گلوله توپ به سمت بیت لیف والقنطره و تولین در جنوب لبنان شلیک کرد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که افراد مسلحی که به نظامیانش در جنوب خط موسوم به زرد در جنوب لبنان نزدیک شده اند را به علت اینکه تهدیدی برای نظامیانش بوده اند، هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از انجام حملات هوایی و زمینی خبر داد و ادعا کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته زیرساخت های حزب الله در جنوب لبنان را منهدم کرده است.

همزمان مقامات صهیونیستی مدعی شدند که اجازه بازگشت به ۵۵ روستا در جنوب لبنان داده نخواهد شد.

این مقامات ادعا کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان آتش بس به تخریب زیرساخت های حزب الله ادامه خواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.