واکنش جالب پرسپولیسی‌ها به برگزاری لیگ بعد از جام جهانی

برترین‌ها شنبه 29 فروردین 1405 - 15:05
پرسپولیسی ها مخالف برگزاری بازی‌ها بعد از جام جهانی هستند.

خبرورزشی: هنوز برای ادامه لیگ تعیین تکلیف صورت نگرفته و تیم‌ها منتظر اعلام نهایی از طرف فدراسیون هستند. در این بین پرسپولیس یکی از تیم‌هایی است که پافشاری زیادی برای از سرگیری رقابت‌ها دارد و می خواهد لیگ برگزار شود. گفته می شود ممکن است رقابت‌ها برای تعیین قهرمان به بعد از جام جهانی موکول شود که این موضوع نه تنها در نوع خودش عجیب و غیرمنطقی است، بلکه باعث ضرر و زیان خیلی از تیم‌ها خواهد شد. بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس که این روزها به شدت منتظر تصمیم قطعی در مورد ادامه لیگ هستند، امیدوارند که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هرچه سریعتر تکلیف ادامه مسابقات را روشن کنند.

0

کریم باقری که از طرف اوسمار ویرا مسئولیت آماده‌سازی تیم را بر عهده دارد، تمرینات را به صورت منظم برگزار می کند، با این حال پرسپولیسی‌ها به شدت با برگزاری لیگ بعد از جام جهانی مخالف هستند. آن‌ها معتقدند اگر چنین تصمیمی گرفته شود، برنامه‌ریزی اکثر تیم‌ها برای فصل آینده به هم می‌ریزد. از الان تا پس از جام جهانی بیش از دو ماه تعطیلی داریم و بعد از آن هم تیم‌ها ناچارند دوباره تمرینات بدنسازی را از صفر آغاز کنند و خود را برای شروع دوباره لیگ آماده بسازند؛ این رویه از نظر پرسپولیسی‌ها اصلاً منطقی نیست و آن‌ها دوست دارند همین حالا وارد مسابقات شوند تا لیگ به پایان برسد.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.