وزیرخارجه پاکستان: هدف ما نه تمدید آتش‌بس بلکه توقف جنگ است

الف شنبه 29 فروردین 1405 - 15:21
معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه پاکستان گفت: هدف اسلام‌آباد در روند میانجی‌گری مناقشه اخیر خاورمیانه نه تمدید آتش‌بس که توقف دائمی جنگ است که می‌تواند از طریق یک تفاهم‌نامه، یک چارچوب یا هر چیز دیگری در این زمینه حاصل شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا، سناتور محمد اسحاق‌دار طی اظهاراتی در نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا، مدعی شد که برخی موضوعات در مذاکرات اسلام‌آباد حل و فصل شده است.

وی افزود: ایران و ایالات متحده توافق کردند که با پیش‌شرط وساطت پاکستان وارد گفت‌وگو شوند.

اسحاق دار اظهار داشت: به دلیل جدول زمانی، هر دو هیات پس از مذاکرات اسلام‌آباد باید آنجا را ترک می کردند با این حال فضای مذاکره باز است و مسائل همچنان باقی است، اما تلاش‌ها برای حل و فصل آنها در حال انجام است.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد انتظار پاکستان از آتش‌بس فعلی، گفت: هدف پاکستان تمدید آتش‌بس نیست بلکه پایان دادن به جنگ است که می‌تواند از طریق یک تفاهم‌نامه، یک معامله، یک چارچوب یا هر چیز دیگری در این زمینه حاصل شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.