درخواست بیمه بیکاری هوا شد ! ماجرا چیست ؟

پارس نیوز شنبه 29 فروردین 1405 - 15:32
پیگیری‌ها نشان می‌دهد سامانه درخواست بیمه بیکاری از ۲۶ فروردین تا امروز خارج از دسترس قرار گرفته است.

در شرایط جنگ کسانی که بیمه هستند می توانند از بیمه بیکاری استفاده کنند.  دریافت بیمه بیکاری از طریق سامانه جامع روابط کار وزارت کار انجام می شود. درخواست بیمه بیکاری از ۲۶ فروردین قطع است.

به گزارش پارس نیوز ، طبق اطلاعات به دست آمده از منابع مختلف و پیگیری‌های به عمل آمده، از روز چهارشنبه، بیست و ششم فروردین‌ماه، تاکنون کلیه بخش‌های سامانه جامع روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اختلال و قطعی کامل مواجه بوده است. 

بنابر پیگیری‌های به عمل آمده، سامانه جامع روابط کار که شامل سامانه مربوط به شکایات و دعاوی کارگری-کارفرمایی، سامانه درخواست بیمه بیکاری و سامانه جامع مربوط به مشاغل سخت و زیان‌آور است، تاکنون طی این چهار روز، خارج از دسترس قرار گرفته است. 

هنوز علت قطع شدن خدمات این سامانه در شرایطی که بعد از جنگ، متقاضیان بیمه بیکاری در کشور افزایش قابل ملاحظه داشته، مشخص نیست.

منبع: ایلنا

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.