بالاخره تکلیف لیگ برتر مشخص شد؛ رفت تا بعد از جام جهانی

خبرورزشی شنبه 29 فروردین 1405 - 16:02
سازمان لیگ اعلام کرد ادامه مسابقات لیگ برتر بعد از بازی های جام جهانی برگزار خواهد شد.

با اعلام رسانه‌ سازمان لیگ، مدیران سازمان لیگ جلسه‌های متعددی با مدیران عامل باشگاه‌ها برگزار کردند که با در نظر گرفتن همه جوانب از جمله شرایط کشور و باشگاه‌ها، حفظ سلامتی بازیکنان و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از برگزاری فشرده مسابقات باقی‌مانده، سازمان لیگ فوتبال پس از کارشناسی های صورت گرفته تصمیم به تعلیق برگزاری مسابقات لیگ برتر تا پایان بازی‌های تیم ملی کشورمان در جام جهانی گرفت. به این ترتیب فرصت کافی در اختیار باشگاه‌های لیگ برتر قرار دارد تا آماده‌سازی مناسبی برای حضور در ادامه رقابت‌های بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: سرمربی سابق پرسپولیس: استقلال نباید نماینده ایران باشد/ خارجی‌ها نباشند؟ قبلاً هم نداشتیم!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.