الجزیره: برگزاری مذاکرات در اسلام‌آباد به حالت تعلیق درآمده/ تهران در انتظار نتیجه دیدار‌های میانجی پاکستانی با مقامات آمریکایی است

اقتصادنیوز شنبه 29 فروردین 1405 - 16:16
اقتصادنیوز: خبرنگار الجزیره در تهران گفت: تهران در انتظار نتیجه دیدارهای میانجی پاکستانی با مقامات آمریکایی است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، نورالدین الدغیر خبرنگار الجزیره در تهران نوشت: برگزاری مذاکرات در اسلام‌آباد در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده است.
 
در ادامه این مطلب آمده است: تهران در انتظار نتیجه دیدارهای میانجی پاکستانی با مقامات آمریکایی است.
 
یک گام اعتمادسازی اولیه ممکن است خبر عقب‌نشینی واشنگتن از محاصره بنادر ایران و بازگشت تنگه هرمز به وضعیت پیش از بسته شدن اخیر باشد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.