نقشه ترامپ برای استقرار مجدد نیروهای خود در عراق

اقتصادنیوز شنبه 29 فروردین 1405 - 16:29
اقتصادنیوز: عراق اعلام کرد: آمریکا با توقف حملات علیه ایران، به دنبال استقرار دوباره نیروهای خود در عراق است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یک منبع مسوول در استان الانبار عراق امروز شنبه افشا کرد که آمریکا با توقف حملات علیه ایران، به دنبال استقرار دوباره نیروهای خود در عراق است.

 این منبع در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه» عراق اظهار کرد، فرماندهان امنیتی در الانبار از طرحی برای استقرار دوباره نیروهای آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» در منطقه «البغدادی» در شهر «هیت» واقع در غرب استان الانبار و بازگشت آنها به تعدادی از پایگاه‌هایی که قبلا تخلیه شده بودند، خبر دادند.

منبع یاد شده در استان الانبار گفت: «نیروهای آمریکایی همزمان با اقدامات میدانی شامل اجرای عملیات‌های جاسوسی زمینی در مناطق بیابانی جدید به سمت صحرای صلاح الدین، به دنبال ترسیم دوباره نقشه حضور خود در عراق هستند.»

او افزود: «خروج نیروهای آمریکایی از برخی از پایگاه‌ها از جمله عین الاسد، یک اقدام موقت با در نظر گرفتن احتمال حمله موشکی به آنها در زمان جنگ علیه ایران بود.»

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.