انتقاد تند از رفتار رئال مادرید؛ به جای انتقاد از داور، با بازیکن خودتان صحبت کنید!

خبرورزشی شنبه 29 فروردین 1405 - 16:36
در حالی که بازیکنان و کادر فنی رئال مادرید، داور را به دلیل اخراج کاماوینگا در دیدار با بایرن مونیخ مقصر می‌دانند، وسلی اسنایدر نگاه متفاوتی دارد.

رئال مادرید پس از شکست ۴-۶ در مجموع دو بازی مقابل بایرن مونیخ، از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازماند. ادواردو کاماوینگا با اتلاف وقت در دقایق حساس، کارت زرد دوم را گرفت و این موضوع باعث خشم شدید بازیکنان و کادر فنی این تیم اسپانیایی از اقدام داور مسابقه شد.

اخراج این هافبک فرانسوی که تنها ۲۵ دقیقه‌ در زمین حضور داشت، باعث شد رئال در برابر گل‌های دیرهنگام حریف آسیب‌پذیر شود. با این حال، وسلی اسنایدر معتقد است اعتراض به داور بی‌معناست و تأکید کرد که آن‌ها به‌جای خشم از قضاوت داور، باید با کاماوینگا درباره این اشتباه استراتژیک گفتگو کنند.

او رفتار کاماوینگا را در حالی که یک کارت زرد در اختیار داشت، حماقت توصیف کرد و گفت: «در این سطح چنین چیزی نباید رخ دهد. این حماقت است. همه ما انتظار وقت اضافه را داشتیم؛ این را می‌شد از هر دو تیم حس کرد. غیرقابل درک است که او در حالی که از قبل یک کارت زرد در جیب دارد، چنین کاری انجام می‌دهد. یک چیز هست که اصلاً نمی‌فهمم: این‌ که آنها از داور عصبانی هستند، در حالی که کاری که باید انجام دهند این است که به رختکن بروند و با کاماوینگا صحبت کنند، نه با داور.»

بیشتر بخوانید: اعتراض رئال بی‌معنی بود؛ کاماوینگا باید اخراج می‌شد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.