درخواست ویژه وزیرخارجه پاکستان به ایران و آمریکا چند ساعت مانده به پایان آتش بس: تمدید آتش‌بس را مورد توجه قرار دهید/ به گفتگو و دیپلماسی فرصت دهید

اقتصادنیوز سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 18:05
اقتصادنیوز: وزیر خارجه پاکستان بر تأکید همیشگی پاکستان بر گفتگو و دیپلماسی به عنوان تنها ابزار عملی برای مقابله با چالش‌ها و دستیابی به صلح و ثبات پایدار منطقه‌ای تأکید کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد: ناتالی ای. بیکر، کاردار ایالات متحده، امروز با سناتور محمد اسحاق دار، وزیر امور خارجه پاکستان، دیدار کرد. در این دیدار، تحولات اخیر منطقه‌ای مورد بحث قرار گرفت.

وزیر خارجه بر تأکید همیشگی پاکستان بر گفتگو و دیپلماسی به عنوان تنها ابزار عملی برای مقابله با چالش‌ها و دستیابی به صلح و ثبات پایدار منطقه‌ای تأکید کرد.

او بر نیاز به تعامل بین ایالات متحده و ایران تأکید کرد و از هر دو طرف خواست تمدید آتش‌بس را مورد توجه قرار دهند و به گفتگو و دیپلماسی فرصت دهند.

کاردار، قدردانی آمریکا را از نقش سازنده و مثبت پاکستان در ترویج صلح منطقه‌ای و تسهیل گفتگوها ابلاغ کرد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.