تخریب گسترده منازل جنوب لبنان به دست اشغالگران

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 18:26
رژیم صهیونیستی به نقض آتش بس و تخریب منازل در جنوب لبنان ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس الاخباریه، رژیم صهیونیستی به نقض آتش بس و تخریب منازل در جنوب لبنان ادامه می دهد. اشغالگران در حال تخریب های گسترده هستند.

تخریب گسترده منازل جنوب لبنان به دست اشغالگران

در همین حال منابع خبری اعلام کردند که ارتش اشغالگر برخی منازل را در شهرک حولا در جنوب لبنان منفجر کرده است.

تخریب گسترده منازل جنوب لبنان به دست اشغالگران

دقایقی قبل نیز منازل در شهرک های شمع و طیرحرفا در جنوب لبنان از سوی اشغالگران منفجر شده بود.

این درحالی است که روز گذشته خبرنگار الجزیره گزارش داد که نظامیان اشغالگر در حال منفجر کردن منازل در شهر بنت جبیل در جنوب لبنان هستند. رژیم صهیونیستی در سایه ادامه نقض آتش بس لبنان، چندین خانه در شهر بنت جبیل واقع در جنوب این کشور را منفجر کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.