رئیس‌جمهور نیکاراگوئه: ترامپ عقلش را از دست داده و اختلال روانی دارد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 19:44
رئیس‌ جمهور نیکاراگوئه در سخنانی در ارتباط با تجاوز آمریکا به ایران اعلام کرد: ترامپ عقلش را از دست داده و دچار اختلال روانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری دان، «دانیل اورتگا» رئیس‌ جمهور نیکاراگوئه امروز سه شنبه اعلام کرد که دونالد ترامپ همتای آمریکایی اش به دلیل تجاوز به ایران که غرب آسیا و اقتصاد جهانی را آشفته کرده است، دارای عدم تعادل روانی است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «دانیل اورتگا» در مراسمی در ماناگوآ گفت: جنگی که رئیس جمهور فعلی آمریکا به راه انداخته، نمونه بارز کسی است که عقل خود را از دست داده و فکر می‌ کند می‌ تواند هر کاری که می‌ خواهد انجام دهد، هر نوع ظلمی.

وی سپس تصریح کرد که ترامپ دچار «اختلال روانی» است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.