بغداد: رژیم صهیونیستی عامل اصلی آشوب در منطقه است

خبرآنلاین سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 21:43
نماینده دائم عراق در اتحادیه عرب تاکید کرد که رژیم صهیونیستی عامل اصلی آشوب در منطقه است.

به گزارش خبرآنلاین، «قحطان طه خلف»، نماینده دائم عراق در اتحادیه عرب روز سه شنبه تاکید کرد که قانون اساسی عراق اجازه استفاده از اراضی این کشور برای حمله به کشورهای دیگر را نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه عراق اعلام کرد که سفیر عراق در قاهره، ریاست هیات عراق در نشست فوق العاده اتحادیه عرب در سطح وزرای خارجه را برعهده داشت.

این نشست از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد و به بررسی تحولات اوضاع در منطقه پرداخت. حاضران در این نشست درخصوص حملات ایران به کشورهای عربی و پیامدهای مرتبط با آن تبادل نظر کردند.

قحطان طه خلف بر اهتمام دولت عراق به برقراری روابطی مستحکم با کشورهای عربی تاکید کرد و توضیح داد که دولت تدابیر لازم را برای جلوگیری از حمله از عراق به کشورهای دیگر اتخاذ کرده است.

وی اشاره کرد که عراق در معرض حملات از سوی طرف های مختلف درگیری قرار گرفته و برخی اوقات، تاسیسات غیرنظامی و ارتش عراق هدف حمله قرار گرفته است.

قحطان طه خلف تاکید کرد که عراق معتقد است رژیم صهیونیستی عامل اصلی آشوب در منطقه است. او بر لزوم عدم سهل انگاری نسبت به اهداف و سیاست‌های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

۳۱۰۳۱۰

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.