دیدار خانم مهدیه اسفندیاری با وزیر امور خارجه

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 22:36
خانم مهدیه اسفندیاری شهروند ایرانی که پس از اسارت چهارده ماهه در فرانسه به اتهام مخالفت با نسل‌کشی در غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، به میهن اسلامی بازگشته است، با سید عباس عراقچی دیدار کرد.

دیدار خانم مهدیه اسفندیاری با وزیر امور خارجه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این دیدار خانم اسفندیاری با بیان اتفاقات 14 ماه گذشته، از پیگیری‌های مستمر وزارت امور خارجه و شخص وزیر برای آزادی وی از زندان و فراهم آوردن امکان بازگشت به وطن قدردانی کرد. 
خانم اسفندیاری همچنین از مساعدت‌ها و حمایت‌های معاونت کنسولی و ایرانیان و نیز سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس در ۱۴ ماه گذشته تشکر کرد. 
وزیر امور خارجه با ابراز خرسندی از آزادی و بازگشت خانم اسفندیاری به کشور و تجلیل از شجاعت اخلاقی وی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روحیه بالای ایشان طی دوران بازداشت، تاکید کرد: وزارت امور خارجه حمایت از حقوق اتباع ایرانی در اقصی نقاط جهان را وظیفه ذاتی خود می‌داند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.  

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.