ترامپ آتش‌بس با ایران را تمدید کرد | به درخواست عاصم منیر و شهباز شریف حمله به ایران را تا زمانیکه رهبران آنها پیشنهادی واحد ارائه دهند، به تأخیر انداختیم

اقتصادنیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 00:08
اقتصادنیوز: ترامپ با انتشار یک پست در تروث سوشال از تمدید آتش‌بس با ایران خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با انتشار یک پست آتش‌بس با ایران را تمدید کرد.

ترامپ در تروث سوشال نوشت:

 به درخواست عاصم منیر و نخست‌وزیر شهباز شریف از کشور پاکستان، از ما خواسته شده است که حمله به کشور ایران را تا زمانی که رهبران و نمایندگان آنها بتوانند پیشنهادی واحد ارائه دهند، به تأخیر بیندازیم.

بنابراین من به نیروهای نظامی خود دستور داده‌ام که محاصره را ادامه دهند و در سایر جنبه‌ها، در حالت آماده‌باش و توانمند باقی بمانند، و بدین وسیله آتش‌بس را تا زمانی که پیشنهاد آنها ارائه شود و مذاکرات به هر نتیجه‌ای خاتمه یابد، تمدید می‌کنم.

photo_2026-04-21_23-44-56

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید