اقتصادنیوز: نخستوزیر پاکستان از دونالد ترامپ بهدلیل پذیرش درخواست اسلامآباد برای تمدید آتشبس با ایران قدردانی کرد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان اعلام کرد که از دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا برای موافقت با درخواست پاکستان جهت تمدید آتشبس تشکر میکند. وی تأکید کرد که اسلامآباد به تلاشهای جدی خود برای دستیابی به حلوفصل مناقشه از طریق مذاکره ادامه خواهد داد.
به نقل از النشره، نخستوزیر پاکستان در اظهاراتی ابراز امیدواری کرد که دو طرف بتوانند به توافق صلحی جامع دست یابند که به پایان دائمی درگیریها منجر شود.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد که طرفین همچنان به آتشبس پایبند بمانند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.