استقبال دبیرکل سازمان ملل از تمدید آتش‌بس آمریکا با ایران

اقتصادنیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 06:48
اقتصادنیوز: سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که آنتونیو گوترش از تصمیم آمریکا برای تمدید آتش‌بس با ایران استقبال کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل، اعلام کرد آنتونیو گوترش، دبیرکل این سازمان از تصمیم آمریکا برای تمدید آتش‌بس با ایران استقبال می‌کند.

به نقل از آرتی، دوجاریک به خبرنگاران گفت: «دبیرکل از اعلام تصمیم آمریکا درباره تمدید آتش‌بس استقبال می‌کند. این یک گام مهم در مسیر کاهش تنش و ایجاد فضای لازم برای دیپلماسی و تقویت اعتماد میان ایران و آمریکا است».

او افزود گوترش همه طرف‌ها را به «خودداری از هر اقدامی که ممکن است آتش‌بس را تضعیف کند و همچنین به مشارکت سازنده در مذاکرات برای دستیابی به یک راه‌حل پایدار و بلندمدت» دعوت می‌کند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.