استقبال دبیرکل سازمان ملل از تمدید آتش بس میان ایران و آمریکا

صدا و سیما چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 08:22
دبیرکل سازمان ملل متحد از تمدید آتش‌بس میان ایران و آمریکا استقبال کرد

hستقبال دبیرکل سازمان ملل از تمدید آتش بس میان ایران و آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در نیویورک، آنتونیو گوترش در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: این گامی مهم در جهت کاهش تنش و ایجاد فضای حیاتی برای دیپلماسی و اعتمادسازی بین ایران و آمریکاست.

وی افزود: ما همه طرف‌ها را تشویق می‌کنیم که بر این حرکت مثبت تکیه کنند، از اقداماتی که می‌تواند آتش‌بس را تضعیف کند، خودداری کنند و به طور سازنده در مذاکرات برای دستیابی به یک راه‌حل پایدار و بادوام مشارکت کنند.

دبیرکل سازمان ملل متحد همچنین در ادامه گفت که کاملاً از تلاش‌های پاکستان برای تسهیل مذاکرات بیشتر حمایت می‌کند و امیدوار است که این تلاش‌ها به ایجاد شرایطی منجر شود که به یک راه‌حل جامع و پایدار برای این درگیری منجر شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.