علیرضا بیرانوند در تجمعات شبانه+ فیلم

افکار نیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 08:36
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: من به خاطر علاقه شخصی و به صورت دلی در تجمعات خیابانی حاضر شدم؛ خاک این کشور را خورده‌ام، در این کشور بزرگ شده‌ام و هر چه دارم از ایران هست.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه شب با حضور در تجمعات خیابانی اظهار کرد: سلبریتی واقعی مردم شریف و دوست‌داشتنی هستند که نزدیک به دو ماه است در میدان حاضر هستند و با تمام وجود عشق و علاقه خود را به ایران نشان داده‌اند.

وی افزود: وظیفه ما ورزشکاران است تا در کنار این مردم دوست‌داشتنی حاضر باشیم و پا به پای آنها از ایران عزیزمان حمایت کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: من به خاطر علاقه شخصی و به صورت دلی در تجمعات خیابانی حاضر شدم، من خاک این کشور را خورده‌ام، در این کشور بزرگ شده‌ام و هر چه دارم از ایران هس

بیرانوند تصریح کرد: شاید برخی‌ها به دروغ بگویند ما را به زور در تجمعات خیابانی آوردند و یا پیشنهادات آنچنانی دادند، اما این کشور خریدنی نیست شاید سال‌ها بعد بیرانوند و بیرانوندها نباشند، اما ایران همیشه بوده و خواهد بود.

بیرانوند در پایان گفت: دست تک تک مردم لر کشورم را می‌بوسم که از روز اول در حمایت از ایران سنگ تمام گذاشتند و میدان را خالی نکردند.


منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.