مدیرفنی کاراته: آماده‌ام در پویش پای کار، رانندگی کنم

صدا و سیما چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 09:07
سید شهرام هروی با حضور در تجمع شبانه مردم گفت: باعث خوشحالی ما ورزشکاران است که کنار مردم یک کار تاریخی را رقم زدیم و برای آیندگان چیز‌های تعریفی زیادی خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سید شهرام هروی، مدیر فنی تیم‌های ملی کاراته، در جریان حضور در تجمع شبانه مردم در پنجاهمین شب، گفت: خدا را شکر که یک‌بار دیگر توفیقی نصیبم شد تا در پنجاهمین شب نیز کنار مردم عزیزمان باشم. این توفیق می‌خواهد که ان‌شاءالله خدا این توفیق را به همه هم‌وطنانمان بدهد.

مدیر فنی تیم‌های ملی کاراته، عنوان کرد: وظیفه اصلی ورزشکاران، اداکردن دین خود به میهن، خاک، پرچم و مقام معظم رهبری، حضرت آقا سید مجتبی است.

هروی با اشاره به مشارکت فعال خود در پویش کار، افزود: من به‌عنوان یک ورزشکار که رفته‌ام و در پویش شرکت کرده‌ام، به‌عنوان یک راننده شرکت کرده‌ام که حداقل در این پویش بتوانم کاری از دستم برمی‌آید، انجام بدهم و قدمی بردارم.



منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.