تبعات جنگ علیه ایران؛ مقام اروپایی: وضعیت منابع انرژی وخیم است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 09:19
تبعات جنگ علیه ایران، اروپا را هم تحت تاثیر قرار داد و کمیسر انرژی اروپا اعلام کرد وضعیت قیمت منابع انرژی در اروپا احتمالا وخیم‌تر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، دان یورگنسن، کمیسر اتحادیه اروپا در امور انرژی و مسکن گفت: منابع انرژی در اروپا در وضعیت بسیار دشواری قرار دارد و این وضعیت به احتمال زیاد وخیم‌تر خواهد شد.

وی افزود: حتی اگر در آینده نزدیک در خاورمیانه صلح برقرار شود، اروپا با هفته‌ها، ماه‌ها و حتی سال‌ها دشواری در زمینه قیمت انرژی مواجه خواهد بود.

تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک ایران موجب اخلال در عبورومرور کشتی ها از تنگه هرمز شد. بیشتر کشورهای جهان در نتیجه این اخلال در کشتیرانی، با کمبود سوخت و انرژی و حتی برخی مصولات دیگر مثل کود شیمیایی مواجه شده اند.

بسیاری از کشورها و اتحادیه های منطقه ای، دورکاری کارکنان بخش های خصوصی و دولتی را برای صرفه جویی در مصرف سوخت، الزامی کرده اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.