نصب  ۶.۶ میلیون کنتور هوشمند تا ابتدای سال ۱۴۰۵

صدا و سیما چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 10:06
معاون وزیر نیرو از نصب  ۶.۶ میلیون کنتور هوشمند تا ابتدای سال ۱۴۰۵ خبر داد که در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی، عمومی، کشاورزی نصب شده است.

نصب  ۶.۶ میلیون کنتور هوشمند تا ابتدای سال ۱۴۰۵

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛  مصطفی رجبی مشهدی معاون برق و انرژی وزارت نیرو از آخرین وضعیت نصب کنتورهای هوشمند در دولت چهاردهم خبرداد.   
رجبی مشهدی از نصب  ۶.۶ میلیون کنتور هوشمند تا ابتدای سال ۱۴۰۵ خبر داد که در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی، عمومی، کشاورزی نصب شده است .
 
معاون برق و‌انرژی وزارت نیرو با تاکید بر اینکه طی دولت چهاردهم سرعت نصب کنتورهای هوشمند افزایش یافته اظهار داشت : بخش قابل‌توجهی از مشترکان به سامانه‌های پایش و مدیریت هوشمند مصرف برق متصل شده‌اند .
 
رجبی مشهدی هدف از این اقدام مهم را مدیریت بار شبکه برق کشور و افزایش شفافیت مصرف انرژی عنوان کرد.
 
نصب  ۶.۶ میلیون کنتور هوشمند تا ابتدای سال ۱۴۰۵
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.