لیگ برتر را نیمه تمام اعلام کنند

خبرآنلاین چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 12:22
دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد که بهترین روش، نیمه تمام اعلام کردن مسابقات لیگ برتر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رحمان احمدی در مورد تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری لیگ برتر بعد از جام جهانی عنوان کرد: با اتفاقاتی که از اسفند ماه رخ داد، کشور در شرایط جنگ قرار گرفت و این موضوع تاثیر منفی خودش را هم روی فوتبال گذاشت. در حال حاضر شرایط طبیعی برای ادامه لیگ برتر وجود نداشت، هر چند بعضی‌ها تمایل داشتند بازی‌ها برگزار شود. برگزاری مسابقات می‌توانست منجر به مصدومیت بازیکنان شود و خیلی از تیم‌ها از تمرینات گروهی دور هستند.

به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: ادامه رقابت‌ها بعد از جام جهانی ممکن است به لیگ فصل بعد هم آسیب بزند. فکر می‌کنم اگر شرایط کلی را در نظر بگیریم، بهتر بود لیگ امسال در همان حالت نیمه تمام بماند. فدراسیون و سازمان لیگ قصد دارند رقابت‌ها را بعد از جام جهانی برگزار کنند ولی این تصمیم چند علامت سوال دارد.

احمدی افزود: مسئله مهم این است که اگر نمایندگان ایران در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا، به AFC معرفی شوند و بعد از آن ادامه بازی‌ها برگزار شود، فضای رقابتی از بین خواهد رفت مگر اینکه فدراسیون بخواهد دیرتر نماینده‌ها را معرفی کند که شاید چنین موضوعی امکان پذیر نباشد.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.