رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و افغانستان

اقتصادنیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 14:00
اقتصادنیوز: وزیران امور خارجه ایران و افغانستان با یکدیگر رایزنی و گفت‌وگو کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا، «سید عباس عراقچی» و« امیرخان متقی» وزیران امور خارجه ایران و افغانستان، در تماس تلفنی راجع به آخرین وضعیت تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه گفت‌وگو کردند.

این تماس در پی این انجام شد که بامداد گذشته و در آستانه به اتمام رسیدن زمان آتش‌بس ۲ هفته‌ای میان ایران و آمریکا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی از تمدید آتش‌بس هم‌زمان با ادامه محاصره دریایی ایران خبر داد و اعلام کرد تا وقتی ایران به پیشنهاد آمریکا پاسخ دهد آتش‌بس ادامه دارد.

در همین رابطه، سرهنگ دوم پاسدار «ابراهیم ذوالفقاری» سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) شامگاه گذشته در پی این اظهارت تصریح کرد: با توجه به تهدیدهای مکرر رئیس جمهور آمریکا و فرماندهان ارتش متجاوز و تروریست آن کشور، هشدار می‌دهیم؛ نیروهای توانمند و مقتدر ما از مدت‌ها قبل در آمادگی صددرصدی و دست بر ماشه هستند تا درصورت تجاوز و هرگونه اقدام علیه ایران اسلامی بلافاصله به اهداف از پیش تعیین شده قدرتمندانه هجوم نموده و به آمریکای متجاوز و رژیم کودک‌کش صهیونیستی شدیدتر از قبل درس عبرت دیگری را خواهند داد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.