مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از تجهیز ۱۲۰۰ مدرسه استان تهران به پنل خورشیدی خبر داد.

به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، حسن بکلو مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران در گفتوگو با خبرنگاران جوان: در طول جنگ نیز کارهای روزمره را متوقف نکردیم و در کنار آن، اقدامات مهمی را در حوزه توسعه انرژیهای تجدیدپذیر انجام دادیم. با تدابیر استاندار محترم و حمایتهای وزیر نیرو، در همین ۴۰ روز جنگ، نصب پنلهای خورشیدی در مساجد سطح استان تهران آغاز شد و بنا داریم ۱۲۰۰ مسجد را به پنل خورشیدی مجهز کنیم.
در استان تهران، شامل شهر تهران و شهرستانهای اطراف، ۱۲۰۰ مدرسه نیز به پنل خورشیدی مجهز شدند که از این تعداد، نزدیک به هزار و ۱۰۰ مدرسه پروژهشان به اتمام رسیده و در حال بهرهبرداری است.
همچنین ۱۰۰ مدرسه دیگر به دلیل مسائل ساختمانی در حال اجرا هستند و امیدواریم این طرحها نیز بهزودی تکمیل و وارد مدار بهرهبرداری شوند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.