آخرین خبر از وضعیت متهمان دوومیدانی‌ در کره جنوبی

خبرآنلاین چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 14:40
پرونده دوومیدانی کاران ایرانی متهم در کره همچنان باز مانده و دادگاه حکم نهایی را صادر نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از فارس، ۴ نفر از دوومیدانی کاران ایرانی که خرداد ماه سال گذشته در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در شهر گومی کره جنوبی به دلیل آزار جنسی یک دختر کره‌ای بازداشت شده بودند پس از برگزاری چندین جلسه دادگاه و صدور حکم اولیه، همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند.
حکم اولیه آنها اواخر آذر ماه صادر شد و ۲ نفر تبرئه، اما ۲ نفر دیگر به ۴ سال حبس محکوم شدند.
پس از این موضوع اعتراضی از سوی دوومیدانی کاران کشورمان صورت گرفت و قرار بود دادگاه ۵ فروردین حکم قطعی و نهایی را صادر کند، اما خبری نشد.
گفته می‌شود احتمالا خردادماه این اتفاق خواهد افتاد.

258 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.