نیروی دریایی سپاه دو کشتی متخلف را توقیف کرد

عصر ایران چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 14:40
نیروی دریایی سپاه مجدد تاکید می کند، هر گونه اقدام برای مختل کردن قوانین اعلامی جمهوری اسلامی ایران برای تردد در تنگه هرمز و فعالیتهای مغایر با عبور ایمن از این آبراه راهبردی پس از رصد کامل مورد برخورد قاطع و قانونی قرار خواهد گرفت.

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای کنترل هوشمند تنگه هرمز امروز صبح دو فروند کشتی متخلف به نام های "MSC-FRANCESCA" متعلق به رژیم صهیونیستی و شناور متخلف "EPAMINODES" که بدون مجوز و با انجام تخلف های مکرر و دستکاری در سامانه های کمک ناوبری و به مخاطره انداختن امنیت دریانوردی قصد خروج مخفیانه از تنگه هرمز داشتند را با اشراف اطلاعاتی رزمندگان این نیرو شناسایی و در راستای احقاق حقوق ملت شریف ایران در تنگه هرمز متوقف نمود.

به گزارش تسنیم، ️شایان ذکر است هم اکنون این شناورها به منظور بررسی محموله و اسناد و مدارک به آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران منتقل گردیدند.

نیروی دریایی سپاه مجدد تاکید می کند، هر گونه اقدام برای مختل کردن قوانین اعلامی جمهوری اسلامی ایران برای تردد در تنگه هرمز و فعالیتهای مغایر با عبور ایمن از این آبراه راهبردی پس از رصد کامل مورد برخورد قاطع و قانونی قرار خواهد گرفت.

نیروی دریایی سپاه دو کشتی متخلف را توقیف کرد

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.