۲ هزار حمله به تأسیسات شبکه برق ایران/ رفع خاموشی‌ها در کمتر از یک‌ساعت

مشرق نیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 15:04
معاون وزیر نیرو گفت: با وجود حمله به بیش از ۲ هزار نقطه، خاموشی‌ها در کمتر از یک ساعت رفع شد.

به گزارش مشرق، مصطفی رجبی مشهدی، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی اظهار داشت: طی جنگ‌های اخیر، ۱۲ نفر از کارکنان صنعت برق به شهادت رسیدند؛ دشمن زیرساخت‌های برق را هدف قرار داد، اما شکست خورد.

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه "حمله به زیرساخت‌های برق، حمله به مردم است"، گفت: ۱۵۰ هزار کارمند در صنعت برق مشغولند و ۳۰ هزار نفر ۲۴ ساعته خدمت می‌کنند.

وی افزود: با وجود حمله به بیش از ۲ هزار نقطه، خاموشی‌ها در کمتر از یک ساعت رفع شد.

رجبی مشهدی خاطرنشان کرد: همکارانم حتی در شرایط سخت و خطر دوباره، تعمیرات را متوقف نمی‌کنند.

وی ادامه داد: ایران در بین ۵ کشور سازنده نیروگاه و شبکه است؛ قبل از انقلاب حتی کارهای کوچک را مستشاران خارجی انجام می‌دادند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.