برگزاری لیگ بعد از جام جهانی، شبیه کمدی است

مشرق نیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 15:30
مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس بر این باور است که برگزاری لیگ برتر بعد از جام جهانی معنایی ندارد.

به گزارش مشرق، جمشید شاه‌ محمدی در مورد تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری لیگ برتر بعد از جام جهانی اظهار داشت: این اتفاق شدنی نیست و اگر این کار انجام شود، شاهد افت کیفی مسابقات و همچنین بازیکنان خواهیم بود. برگزاری لیگ بعد از جام جهانی، شبیه کمدی است و سازمان لیگ می‌توانست خیلی زودتر تصمیم بهتری بگیرد.

وی عنوان کرد: مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ از کشورهای جهان پنجم الگوبرداری می‌کنند و مدیریت ضعیف باعث شد لیگ برگزار نشود. لیگ برتر می‌توانست از چند هفته قبل برگزار شود.

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص غیبت سروش رفیعی و میلاد محمدی در تمرینات این تیم گفت: در مورد محمدی شنیده‌ام که با باشگاه اختلاف مالی دارد ولی نمی‌دانم چرا رفیعی در تمرینات حاضر نمی‌شود. حداقل او می‌تواند در این مورد صحبت کند و دلیلش را بگوید، تمام بازیکنان ایرانی در تمرینات تیم‌هایشان شرکت می‌کنند و رفیعی هم به باشگاه تعهد دارد و باید در تمرینات شرکت کند.

منبع: تسنیم

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.