تماس و پیامک بانک‌ها به وام‌گیرندگان برای پرداخت اقساط/ نماینده مجلس: درآمد مردم در شرایطی نیست که در موعد مقرر قسط بدهند

اقتصادنیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 17:17
اقتصادنیوز: نایب رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس تاکید کرد: ارسال دائم پیامک و تماس با وام‌گیرندگان برای دریافت سررسید اقساط، اصلا پذیرفتنی نیست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، مهدی طغیانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه دستگاه های اقتصادی دولت تمام تلاش خود را برای حل مشکلات بانکی، مالیاتی و معیشتی مردم در شرایط فعلی به کار گیرند گفت: در حال حاضر وضعیت درآمدها به گونه ای نبوده است که بانک ها و زیرمجموعه های اقتصادی دولت بخواهند برای دریافت اقساط بانکی و مالیاتی مردم را تحت فشار قرار بدهند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اینکه در شرایط فعلی بانک ها برای دریافت سررسید اقساط وام ها دائما به وام گیرندگان پیامک ارسال کنند و یا اینکه تماس تلفنی برقرار نمایند اصلا این موضوع پذیرفتنی نبوده چرا که در این وضعیت درآمد کسبه و بازاریان به نحوی نیست که بخواهند در موعد مقرر اقساط را پرداخت کنند؛ بنابراین می شود ملاحظات را انجام داد و پس از اینکه جنگ به اتمام رسید و بازار وضعیتی پایدار به خود گرفت پرداخت اقساط را انجام دهند.

 مهدی طغیانی با اشاره به اینکه دستگاه های اقتصادی دولت تمام تلاش خود را برای حل مشکلات بانکی، مالیاتی و معیشتی مردم در شرایط فعلی به کار گیرند گفت: در حال حاضر وضعیت درآمدها به گونه ای نبوده است که بانک ها و زیرمجموعه های اقتصادی دولت بخواهند برای دریافت اقساط بانکی و مالیاتی مردم را تحت فشار قرار بدهند.

وی افزود: اینکه در شرایط فعلی بانک ها برای دریافت سررسید اقساط وام ها دائما به وام گیرندگان پیامک ارسال کنند و یا اینکه تماس تلفنی برقرار نمایند اصلا این موضوع پذیرفتنی نبوده چرا که در این وضعیت درآمد کسبه و بازاریان به نحوی نیست که بخواهند در موعد مقرر اقساط را پرداخت کنند؛ بنابراین می شود ملاحظات را انجام داد و پس از اینکه جنگ به اتمام رسید و بازار وضعیتی پایدار به خود گرفت پرداخت اقساط را انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در حال حاضر همه باید دست به دست هم دهند تا مردم دچار مشکل معیشتی و اقتصادی نشوند و شرایط را برای بهبود وضعیت اقتصادی هموار کرد تا شاهد رضایتمندی مردم باشیم.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: دولت باید نظارت ها بر بازار را بیشتر کند تا بازار در شرایط کنونی دچار تلاطم نشود و با افرادی که بخواهند در بازارهای مختلف اختلال ایجاد کنند برخورد کند؛ قطعا نظارت ها می تواند تعادل و پایداری را بوجود بیاورد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.