حیدریان: راهیابی به فینال هدف اصلی ماست

صدا و سیما جمعه 04 اردیبهشت 1405 - 11:41
ملی پوش هندبال ساحلی پس از کسب پیروزی تیم کشورمان مقابل سریلانکا گفت: در این مرحله هدف اصلی ما راهیابی به فینال بازی‌های آسیایی ساحلی سانیاست.

حیدریان: راهیابی به فینال هدف اصلی ماست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،علی حیدریان عضو تیم ملی هدنبال ساحلی کشورمان در ششمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا در خصوص دیدار با سریلانکا اظهار کرد: دومین بازی را در مرحله گروهی پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه موفق شدیم به پیروزی برسیم.

وی افزود: واقعیت این است که تمامی تیم‌های حاضر در ششمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا با آمادگی بسیار خوب و بهتر از قبل خودشان ظاهر شدند و هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت.

وی تاکید کرد: با دقت بسیار قدم به قدم جلو می‌رویم و برای هر بازی برنامه جداگانه‌ای داریم و قطعا نگاه و هدفمان راهیابی به فینال این بازی هاست و امیدوارم بهترین نتیجه را برای کشورمان رقم بزنیم.

وی افزود: می‌توان گفت که بازی با سریلانکا را به راحتی پشت سر گذاشتیم، اما سه بازی آینده با تیم‌های بحرین، هنگ کنک و چین قطعا سخت‌تر خواهد بود، اما برای آن دیدار‌ها نیز با برنامه ریزی دقیق جلو می‌رویم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.