تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به خاک سوریه

الف یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 06:14
منابع رسانه ای سوریه از تجاوز هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه خبر دادند.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های سوری از پرواز یک فروند بالگرد رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان استان درعا در جنوب این کشور خبر دادند. 

منابع سوری همچنین از تجاوز دو گشتی رژیم صهیونیستی به حومه درعا و قنیطره در جنوب سوریه خبر دادند.

منابع محلی در درعا گزارش دادند که یک واحد گشتی ارتش اشغالگر اسرائیلی با پیشروی در روستای "جمله" واقع در منطقه حوض الیرموک در حومه غربی درعا، اقدام به شلیک گلوله‌های منور کرد.

این منابع به جزئیات بیشتری از این حملات که به امری عادی و روزانه در دوره حکومت جولانی تبدیل شده اشاره‌ای نکردند. 

این نخستین بار نیست که رژیم صهیونیستی به قنیطره و جنوب سوریه تجاوز می‌کند. از زمان جنگ سوریه، رژیم اسرائیل بارها این منطقه را هدف حملات هوایی و زمینی خود قرار داده است. پس از سقوط نظام بشار اسد این حملات شدت بیشتری گرفته و به یورش‌های مکرر زمینی، ایجاد ایست بازرسی و اشغال بخش‌هایی از منطقه حائل تبدیل شده است.

رژیم صهیونیستی این تجاوزات را با ادعای «امنیت مرزی» توجیه می‌کند در حالی که ناظران سیاسی آن را بخشی از سیاست این رژیم در اشغال  سرزمینی کشورهای عربی می دانند. 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.