تقدیر دفتر رئیس‌جمهور از اقدامات کیش در ایام جنگ

عصر ایران یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 10:36
دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به نقش حیاتی مدیریت بحران در جزیره کیش طی روزهای جنگ، از اقدامات انجام‌شده برای حفظ ثبات، تأمین نیازهای اساسی و تداوم خدمات عمومی در این منطقه قدردانی کرد.

دفتر رئیس‌جمهور پس از دریافت و بررسی گزارشی از اقدامات انجام‌شده در منطقه آزاد کیش در دوره جنگ، از پیگیری‌ها و تمهیدات صورت‌گرفته برای حفظ آرامش، تداوم خدمات عمومی و مدیریت شرایط جزیره قدردانی کرد.

به گزارش عصر ایران، مجموعه‌ای از اقدامات سازمان منطقه آزاد کیش در روزهای جنگ تشریح شده بود؛ از جمله تسهیل خروج خودرویی کیشوندان، افزایش ظرفیت حمل‌ونقل دریایی برای جابه‌جایی مسافران و ساکنان، تأمین و ذخیره‌سازی چندماهه اقلام و کالاهای اساسی، استمرار خدمات زیرساختی بدون قطعی آب، برق و گاز، و اتخاذ تصمیماتی برای حمایت از فعالان اقتصادی و شهروندان. 

همچنین در بخش دیگری از این گزارش، به برخی مصوبات حمایتی از جمله بخشودگی دوماهه اجاره‌بهای غرف، جلوگیری از دریافت حکم تخلیه برای غرفه‌ها و واحدهای مسکونی در مدت شرایط جنگی، و تلاش برای ایجاد هماهنگی میان بخش‌های مختلف جزیره اشاره شده است. 

بر اساس این خبر دفتر رئیس‌جمهور، ضمن قدردانی از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مجموعه همکاران، بر اهمیت پیگیری مؤثر امور، تحقق برنامه‌ها و تداوم مسیر خدمت‌رسانی تأکید شده است.

این پیام پس از نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با مسئول دفتر رئیس‌جمهور و ارائه گزارشی از اقدامات اخیر سازمان دریافت شد؛ موضوعی که بیانگر توجه نهاد ریاست‌جمهوری به نحوه مدیریت شرایط جنگی و استمرار خدمات در جزیره کیش است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.