این سه استقلالی می‌خواهند جدا شوند

خبرآنلاین یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 11:00
سه بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان به این باشگاه نوتیس (اخطار) ارسال کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منیر الحدادی، موسی جنپو و دوکنز نازون، سه بازیکن خارجی استقلال با ارسال ایمیل نوتیس (اخطار) به این باشگاه خواهان دریافت مطالبات خود شده‌اند. 

به نقل از تسنیم، در ایمیل این سه بازیکن اشاره شده که در صورت عدم اقدام باشگاه استقلال برای مطالبات در تاریخ قید شده، قراردادشان را یک طرفه فسخ خواهند کرد. آنتونیو آدان، دروازه‌بان اسپانیایی استقلال نیز خواهان دریافت مطالباتش شده، اما نوتیس نداده است. 

این در شرایطی است که با توجه به تحریم‌ها همواره انتقال پول به خارج از کشور با مشکلاتی مواجه بوده و علاوه بر این موضوع، شرایط جنگی نیز به آن اضافه شده است. با این حال باشگاه استقلال به دنبال راهی برای پرداخت مطالبات بازیکنان نامبرده است.

پس از تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی، بازیکنان خارجی از جمله خارجی‌های استقلال به کشورهای خود بازگشتند. منیر الحدادی، موسی جنپو، دوکنز نازون، آنتونیو آدان، رستم آشورماتوف، جلال‌الدین ماشاریپوف و یاسر آسانی بازیکنان غیرایرانی استقلال هستند. 

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.