گام سوم پویش ملی «ریشه در وطن داریم» در مجتمع مس درآلو

صدا و سیما یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 12:42
سومین مرحله پویش ملی «ریشه در وطن داریم» با هدف توسعه فضای سبز و گرامیداشت یاد شهدای مدرسه میناب، روز ۶ اردیبهشت در مجتمع مس درآلو برگزار شد.

گام سوم پویش ملی «ریشه در وطن داریم» در مجتمع مس درآلو

به گزارش تحریریه معدن خبرگزاری صداوسیما، پویش ملی «ریشه در وطن داریم» در سومین گام خود به مجتمع مس درآلو رسیده است؛ رویدادی که پس از اجرای مراحل پیشین در مجتمع‌های مس سرچشمه و سونگون، با همراهی مردم و صنعت ادامه می‌یابد و جلوه‌ای تازه از مسئولیت‌پذیری اجتماعی و پاسداشت یاد شهدا را به نمایش می‌گذارد.

سومین مرحله این پویش مردمی با هدف گرامیداشت یاد شهدای والامقام جنگ تحمیلی سوم و با کاشت ۱۵۳ هزار نهال به یاد ۱۵۳ شهید مدرسه میناب روز یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ از ساعت ۱۰ صبح در مجتمع مس درآلو با حضور مردم منطقه، کارکنان مجتمع و جمعی از مسئولان برگزار  شد.

پویش «ریشه در وطن داریم» با شعار «درخت می‌کاریم در باغ ایران» در راستای توسعه فضای سبز، ترویج فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای گران‌قدر در حال اجراست و در مناطق مختلف جوارکارخانه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران دنبال می‌شود.

بر اساس این گزارش، اجرای این پویش به عنوان برنامه‌ای مستمر در مناطق عملیاتی شرکت ملی مس ادامه خواهد یافت تا در کنار توسعه صنعتی، گام‌هایی مؤثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و حفاظت از محیط‌زیست برداشته شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.