مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای خراسان جنوبی از رشد چشمگیر فعالیتهای صادراتی و ترانزیتی از پایانه مرزی ماهیرود خبر داد و گفت: این پایانه بهعنوان یکی از مهمترین دروازههای تجاری شرق کشور، نقش مؤثری در توسعه مبادلات اقتصادی استان و کشور ایفا میکند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اسدالله جلال زاده با اشاره به آمار صادرات از پایانه مرزی ماهیرود تصریح کرد: طی سال گذشته، ۹۱۴ هزار و ۸۸۴ تن کالا از پایانه مرزی ماهیرود صادر شده که نسبت به مدت مشابه، افزایش ۳۲ درصدی را نشان میدهد.
وی ادامه داد: عمده کالاهای صادراتی شامل سیمان، آهنآلات، کاشی و سرامیک و ترهبار بوده است.
جلال زاده در ادامه با بیان اینکه ترانزیت کالا نیز سهم قابل توجهی از فعالیتهای این پایانه را به خود اختصاص داده است، به وضعیت ترانزیت کالا اشاره کرد و افزود: طی این مدت ۱ میلیون و ۲۴۴هزار و ۹۷۳ تن کالای ترانزیتی از این پایانه جابهجا شده که حاکی از رشد ۶۸ درصدی در بخش ترانزیت است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.