نفت ایران در مدار تولید

صدا و سیما یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 13:57
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اعلام کرد: برنامه‌های تولید پایدار، تأمین خوراک پالایشگاه‌ها و نفت صادراتی این شرکت در سال ۱۴۰۴ کاملا محقق شد.

نفت در مدار تولیدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از وزارت نفت، رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون (مربوط به نیمه نخست سال ۱۴۰۵) خبر از تحقق کامل برنامه‌های تولید پایدار، تأمین خوراک پالایشگاه‌ها و نفت صادراتی در سال ۱۴۰۴ داد.

همچنین در این نشست حسن شهروئی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون اعلام کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای مجموعه‌ای از اقدام‌های فنی مانند عملیات درون‌چاهی، تعمیرات درون‌واحدی و اصلاحیه‌های فرآورشی توانستیم به تحقق ۱۰۰ درصدی تعهدات تولید نفت دست یابیم.

قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون نیز در این نشست با تبیین موفقیت‌های این شرکت در عبور از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده تولید، این دستاورد را نشان‌دهنده تعهد کارکنان در شرایط سخت دانست.

وی گفت: بهره‌گیری از دستگاه‌های فرآورش و تفکیک‌گر سیار نفت (MOT و MOS) برای بازیافت سرمایه‌های ملی و اجرای پروژه‌های جمع‌آوری گاز‌های همراه، از اولویت‌های اصلی این شرکت در حوزه تولید صیانتی و حفاظت از محیط‌زیست است که با جدیت دنبال می‌شود

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.