به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از وزارت نفت، رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در نشست پیشبینی بهرهدهی چاههای شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مارون (مربوط به نیمه نخست سال ۱۴۰۵) خبر از تحقق کامل برنامههای تولید پایدار، تأمین خوراک پالایشگاهها و نفت صادراتی در سال ۱۴۰۴ داد.
همچنین در این نشست حسن شهروئی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون اعلام کرد: با برنامهریزی دقیق و اجرای مجموعهای از اقدامهای فنی مانند عملیات درونچاهی، تعمیرات درونواحدی و اصلاحیههای فرآورشی توانستیم به تحقق ۱۰۰ درصدی تعهدات تولید نفت دست یابیم.
قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مارون نیز در این نشست با تبیین موفقیتهای این شرکت در عبور از برنامههای پیشبینیشده تولید، این دستاورد را نشاندهنده تعهد کارکنان در شرایط سخت دانست.
وی گفت: بهرهگیری از دستگاههای فرآورش و تفکیکگر سیار نفت (MOT و MOS) برای بازیافت سرمایههای ملی و اجرای پروژههای جمعآوری گازهای همراه، از اولویتهای اصلی این شرکت در حوزه تولید صیانتی و حفاظت از محیطزیست است که با جدیت دنبال میشود