اذعان رسانه‌های صهیونیستی به ناکامی تل اویو در برابر حزب الله

صدا و سیما یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 14:37
رسانه صهیونیستی اسرائیل هیوم اذعان کرد وضعیت فعلی در شمال سرزمین‌های اشغالی بدتر از قبل از جنگ با ایران است.

اذعان رسانه‌های صهیونیستی به ناکامی تل اویو در برابر حزب الله

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ رسانه صهیونیستی اسرائیل هیوم اذعان کرد وضعیت فعلی در شمال سرزمین‌های اشغالی بدتر از قبل از جنگ با ایران است.

این رسانه درباره علت این موضوع می‌گوید: پیش از گسترش جنگ، اسرائیل در لبنان هر اقدامی که می‌خواست انجام می‌داد، اما اکنون معادله تغییر کرده و به نفع اسراییل نیست. به نوشته این رسانه صهیونیستی، اکنون تل اویو تحت فشار است و حزب الله از این موضوع اگاه است.

اسرائیل هیوم نوشت: اسرائیل به ساکنان شمال وعده داده بود که حزب‌الله را در هم خواهد شکست، اما نمی‌تواند به این وعده عمل کند و آنها در هر لحظه در معرض تهدید و خطر قرار دارند. دیروز هم روزنامه معاریو اذعان کرد وضعیت تل اویو در همه جبهه نسبت به قبل از جنگ با ایران بدتر شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.